zaterdag 27 december 2014

Lijstje hier en lijstje daar

Ik ben gek op lijstjes maken. Lijstjes voor boodschappen, lijstjes voor dingen die ik de week echt gedaan wil hebben. En nu net een lijstje klaar voor de dingen die ik graag gedaan wil hebben in 2015.. Lijstje scheelt niet veel van het lijstje van vorig jaar, want er is weinig van dat alles terechtgekomen. Dan maar een nieuw lijstje met wat aanpassingen en nieuwe taken :-D 
Januari is een drukke maand in ons huisje want alle 3 de kids zijn jarig! Dusssss heel veel lijstjes maken. lijstje voor de verjaardagen, lijstje voor de kinderfeestjes, lijstje voor de traktaties. Ik houd van lijstjes ( maar dat had je misschien al door :-P )
Maar aangezien ik aardig chaotisch ben, ben ik mijn lijstjes ook vaak kwijt, misschien een idee om een lijstjesbak te kopen, kan ik ze er allemaal in bewaren.
Ach vaak veranderen de lijstjes ook nog. Maandags begin ik superfanatiek en dinsdags  denk ik vaak: Aah nu geen zin.. Morgen weer verder, maar dan komt het er weer niet van... Enthousiast ben ik wel, alleen het enthousiasme vasthouden is een struikelblok :-S. 
Zolang er dingen te doen zijn, dan zijn er ook lijstjes, en zolang ik een chaoot blijf, komt er nooit een eind aan :-D

Geen opmerkingen: