maandag 29 december 2014

Tijd voor een nieuw jaar :-D

Vanmiddag heb ik een afspraak bij een helderziende. Ja ik geloof in het spirituele en vind het altijd erg interessant. Nu zal het natuurlijk geweldig zijn dat ze gaat zeggen dat ik de jackpot win in de oudejaarsloterij, dat ik mijn droomman ontmoet en dat we allemaal gezond en gelukkig het nieuwe jaar in gaan. Zou wel heel leuk zijn. Maar daar gaan we niet van uit :-D 
Tsja wat verwacht ik er van? Eigenlijk niet veel... Over mijn verleden hoeft ze me niets te vertellen, dat weet ik allemaal wel, en dat ligt achter ons. 
Maar ben ik op de goeie weg? Wat kan ik tegenkomen het aankomende jaar? Wat zijn mijn struikelblokken? Wat zijn mijn sterke en zwakke punten? 
Heel gek, maar ik heb erg veel zin in het nieuwe jaar.. Een tijd geleden was ik er nog bang voor, maar heb nu zoiets van, kom maar op! Genoeg ellende dit jaar gehad, en natuurlijk kan alles erger, maar ik weet wel dat ik gegroeid ben, sterker ben, trots ben op mezelf. Hobbels in de weg zullen er altijd zijn. Kinderen opvoeden zal altijd zwaar en moeilijk zijn. Maar geloven in jezelf en handelen met een goed hart, en gezond verstand. Dan kom je al een heel eind. 
Je kunt niet meer als je best doen. En daar leg ik me bij neer. 
Ik ben trots op veel mensen dit jaar, hun kracht en positiviteit, geven mij de energie om niet op te geven. 
Natuurlijk ben ik een vrouw, met stemmingswisselingen, en mijn humeur kan morgen weer heel anders zijn... Maar vandaag houd ik me vast aan dit positieve gevoel, morgen zien we wel weer verder. Day by day, stap voor stap

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik wens jullie een prachtig vrolijk en gezond 2015. Blijf je zelf ..dat is voldoende en .dat is al moeilijk genoeg.