zaterdag 31 januari 2015

Relaxen


Een lekker rustig weekendje. Was ik wel even aan toe! Januari zit er alweer bijna op. En het was een emotionele, stressvolle, drukke maand. Ik houd me ook sinds deze maand veel bezig met het spirituele. En dat helpt me zo goed. Om ondanks alle ellende, positief te zijn, en te genieten van alle momenten die er zijn.
Alle 3 de kids zijn jarig geweest in januari, ja hoe krijg je het voor elkaar om 3 kinderen in 12 dagen jarig te hebben, geen idee , maar ik krijg het voor elkaar :-P .
Kleine manneke is nu 1, stoere Luca is 7 en mijn dametje is alweer 10. De feestjes achter de rug. Alleen maandag nog hun verjaardag thuis vieren en dan klaar met de verjaardagen.
Mams was een dag voor Chiara jarig. En wat een bijzondere, emotionele maar toch erg leuke dag was het. Ze voelt zich erg goed. Zo'n verschil met een week ervoor! We genieten dus met z'n allen van elke goeie dag die er is. 
Ondanks alles, ben ik dankbaar voor alle mooie dingen om me heen. Familie die bij elkaar komt, lieve vriendinnen die me steunen, mijn gezonde kinderen, mijn goeie band met liam's papa, de sneeuw. En de rustmomenten die ik heb als Liam besluit om lekker door te slapen :-D
Nog 1 dagje januari en dan gaan we verder met februari...

Geen opmerkingen: