zaterdag 13 februari 2016

Relaxen



  
En nog een blog van afgelopen donderdag die ik nog niet online had gezet. 

De kleine man is vandaag voor de derde keer naar de peuterspeelzaal en hij had er vandaag wel moeite mee dat ik wegging. M'n hart brak, en het liefst neem ik hem zo weer mee naar huis. Veilig bij mama. 

Maar even tanden op elkaar. Knuffel, kusje, ik zeg dat mama straks weer komt om hem op te halen en ik loop weg. 

Blijft moeilijk dat afscheid nemen hoor. Gelukkig werd ik binnen 10 minuten later gebeld door de leidster dat het hartstikke goed ging en hij lekker aan het spelen is. Pfieuw, dat is fijn. 
Ik had wilde plannen voor de extra vrije uurtjes die ik nu kindloos even kan doorbrengen. Dus ik dacht, wat zal ik eens gaan doen? 

Eerst even naar de appie, en ik bedacht me dat ik een taart ging bakken. Niet echt een wild plan maar wel erg lekker. De citroentaart van dr. Oetker. Nu dus even heerlijk relaxen en over een half uurtje alweer richting school om de oudste 2 op te halen. Dan doorvliegen naar de peuterspeelzaal want dan is Liam ook alweer vrij. 
Vanmiddag de rapport besprekingen van de oudste 2. 

Altijd erg spannend hoe het nu gaat. Natuurlijk weet je al zo'n beetje hoe alles loopt. 

Mijn dochter zit nu in groep 7 en ik krijg vandaag het eerste advies voor de middelbare school. Dat is wel superspannend! 
Nu nog even een half uurtje relaxen en dan gaan we weer verder!  

Lots of love,

Nathalie

Geen opmerkingen: