vrijdag 2 januari 2015

Another level

Mijn sessie bij de helderziende was verassend en duidelijk. Voor het eerst iemand ontmoet die mij begreep. Ik was terughoudend, onder de indruk, en blown away... 
Accepteren wie ik ben, blij zijn met mezelf, het leven accepteren. Mijn gevoel niet negeren, maar er naar luisteren. Want eerlijk gezegd klopt mijn gevoel altijd, ook wanneer het niet leuk is... En wat is er dan makkelijker dan het gevoel te negeren.
Ik ga leren naar mezelf te luisteren. Ik ga  leren vertrouwen op mijzelf. Ik ga leren om grenzen te trekken. Accepteren, vergeven en leven. Genieten van de kleine dingen om me heen. 
Nadenken over wat IK wil in dit leven. 
Niet doen wat een ander van mij verlangt, verwacht, denkt dat het beste voor mij is. 
Naar mezelf luisteren. 
Ik hou er van om alleen te zijn. Ben geen loner of Remi , want ik heb graag mensen om me heen. 
Oud en nieuw heb ik om middernacht doorgebracht met mijn kleine baby voor het raam. En echt waar, het was 1 van de beste jaarwisselingen voor mij. Rustig, ontspannen en gewoon doen wat ik wil, omdat ik dat wil. Niet omdat ik zielig ben of niemand heb, nee gewoon omdat ik daar voor koos. En ben trots op mezelf :-D 
Ik ben dus niet dronken, melancholisch of wat dan ook het nieuwe jaar in gegaan , maar lekker relaxed. En ik hoop dat ik deze vibe vast kan houden. Ondanks de tegenslagen die 2015 vast en zeker gaan brengen. 

Luisteren naar mezelf... echt een aanrader voor iedereen ;-) 

Geen opmerkingen: