zondag 4 januari 2015

Hoera! Bijna 1 jaar!


Onze kleine babyboy word over 12 nachtjes 1 jaar! Altijd zo makkelijk om te zeggen, maar het is voorbij gevlogen. 
3 de kindje, ik dacht die doe ik er zo even bij. Chiara en Luca waren allebei goeie slapers. Sliepen snel door en werden bijna nooit snachts wakker. Ze waren makkelijke eters en echte hongerhalsjes. 
Liam dacht, dat gaan we eens veranderen. Hij huilde veel. Zat niet lekker in zijn velletje, vanaf week 2 al verkouden, met 8 weken al in het ziekenhuis met een luchtweginfectie.veel veranderen met voedingen, en we kwamen er achter dat hij koemelkallergie had. Dus over op speciale voeding. Dit ging een stuk beter maar nog steeds erg verkouden en hoesten elke dag. Ondertussen was hij verder een vrolijke baby, alleen de nachten waren dramatisch, wat heeft ie toch? Zo vaak bij de dokter geweest. Nee geen oorontsteking , nee geen keelontsteking. Kinderarts geweest. Nee niks met z'n oortjes. Ondertussen kwamen er tandjes door, dus dan voel je je ook niet lekker als baby' tje. 
Eten ook zo'n drama... Verslikt zich in alles. Krijgt nu sinds 2 weken potjes van 8 maanden. 
Gelukkig heeft de kinderarts ons 2 weken geleden doorgestuurd naar de kno arts. Wat blijkt vocht achter trommelvlies en zijn neusamandelen moeten er uit. Arme baby heeft dus al die tijd last van z'n oren gehad.. 
10 maand lang heb ik s'avonds en s'nachts lopen wiegen, knuffelen , troosten , 1000 keer naar beneden naar boven gelopen. Ik dacht dat de kilo's er vanaf zouden vliegen met dat traplopen, maar helaas. Overdag was er gelukkig weinig aan de hand , en ondanks het hoesten en snotteren , is het een super blije en vrolijke baby. Altijd lachen, brabbelen. Heel ondernemend en ik geniet zo erg van hem. 
En nu word onze kleine baby gewoon 1 jaar! Volgende week gaan zijn amandelen er uit, en ik hoop voor hem dat hij zich dan een stuk beter voelt. 
Ik heb nu al zin in zijn eerste verjaardag! En verheug me op zijn 2 de jaar in dit leven. 

Geen opmerkingen: