zondag 29 maart 2015

Enjoy! And make the best of it

Zoals sommigen weten ben ik nu veel bezig met het spirituele. En graag wil
Ik hier nu ook verder mee. Tot nu toe lees ik er veel over. Mediteer en kom tot mezelf. En het is zo fijn om me zo goed te voelen! Waarom kwam dit niet eerder op m'n pad. Ik krijg steeds meer zelfvertrouwen, ben gelukkig , gelukkig met wat ik heb, en houd me niet bezig met wat ik allemaal niet heb. Of wat een ander heeft. Het haasten is weg, ik leef nu. Niet morgen, of volgende week. Ik denk positief. Ik voel me positief en ik voel me blij. Natuurlijk heb ik m'n momenten.. Kwaadheid, verdrietig, eenzaam, down.. Maar het verschil met vroeger en nu is, ik blijf er niet meer in hangen en ik stop ze niet meer weg. Ik laat de emoties toe. Huilen, schelden , kwaad zijn. Ik ervaar de emoties, en ik laat ze los. 
Misschien een vreemd voorbeeld. The kardashians op E! Entertainment... Een familie met 6 kinderen , geld als drek, en doen wat ze leuk vinden en genieten van het leven. Je kunt denken, ja ze filmen hun leven en daar krijgen ze geld voor, of ze worden beroemd door hun naakt poseren in bladen. Of ze doen maar wat. Maar wat ik bij hun zie, is hard werken, veel praten en dankbaar zijn voor alles wat ze hebben. Ze genieten, zijn positief en leven! 
Je maakt je eigen keuzes, je kiest ervoor om te weken in je eigen drama van hoe slecht je leven wel niet is, of je geniet van de kleine dingen die elke dag gebeuren. 
Dit doe ik nu sinds een paar maand, en geloof me het is niet makkelijk. Helemaal omdat ik erg veel verdriet heb om mijn moeder... Maar ik voel me zoveel lekkerder. En als ik lekker in m'n vel zit, dan zijn mijn kinderen ook een stuk relaxter. En hoe positiever ik ben, hoe makkelijker m'n leven gaat... 
Liefst wil ik dat iedereen zich zo voelt. Want het leeft zoveel prettiger 😄
Maar daar ga ik mee bezig , stapje voor stapje. 
Geniet van de kleine dingen. Want 1 ding is zeker... Stay positive and positive things wil happen. 

Geen opmerkingen: