zondag 31 januari 2016

Kleine meisjes worden groot..

  
Zo gek om een dochter van 11 te hebben. Ik ben zelf nu 33, maar herinner me nog als de dag van gisteren dat ik haar leeftijd was. 

Ze heeft wel een heel ander karakter als mij. Heel open, avontuurlijk en super creatief. Leuk om van haar te leren. Ze wordt zo groot! Gelukkig is ze niet op haar mondje gevallen en weet ze precies wat ze wil. Dat stelt me gerust, want in deze harde maatschappij moet je echt je mannetje staan helaas. 

Ze Kan ook erg onzeker en een echte stesskip zijn soms. Ze kan zich overal druk om maken en dat heeft ze helaas wel van mij. Gelukkig kan ik haar daar nu bij helpen. 
Nu heeft ze van haar verjaardagsgeld een camera gekocht. Want ze wil graag vloggen. En dan vooral over make-up, kleding, haar en alles wat met mode te maken heeft. Ooo mijn kleine dame wordt groot. 
  
Ook al mag ze van mij nog geen make-up op buiten de deur, ze heeft nu al meer make-up als mij! 
We kijken dagelijks samen vlogs. Ik moet zeggen ik vind het ook erg leuk om naar te kijken en ik leer er ook nog van :-). 
Vandaag heeft ze nog even geshopt van haar verjaardags geld en zit nu zielsgelukkig te vloggen op haar kamer over haar nieuwe aankopen. 
Toch vind ik het doodeng om haar steeds meer los te laten. Mijn eerste kind, mijn kleine babymeisje is nu bijna net zo groot als mij. 

  

Ik ben trots op haar. En heb alle vertrouwen dat ze alles uit haar leven zal halen wat er in zit. 

Geen opmerkingen: