maandag 22 februari 2016

Grappige plaatjes

Ik was even aan het scrollen op Facebook, eigenlijk uit pure verveling, wat eigenlijk 9 van de 10 keer zo is als ik op Facebook kijk. 

Even scrollen, een bericht aantikken en weer verder scrollen. 

Wat ik dan ook weleens heb, is dat ik een bericht zie, er op klik, een vage bekende zie, dan klik ik op die vage bekende en die bekende heeft dan weer iemand er in staan die ergens op heeft gereageerd en voor ik het weet zit ik berichten van een totaal onbekend iemand te lezen :-S. ( hoezo geen leven? Ik ben helemaal up to date over een onbekend iemand!) 

Vaak zie je ook erg leuke plaatjes voorbij komen. Ik ben vooral fan van de plaatjes van RUMAG en vrouwenhumor. 

Net was ik dus aan het scrollen en zag een plaatje van vrouwenhumor. 

"Het moment dat je onder de douche wil gaan, naakt staat, hier en daar een blauwe plek ziet, en denkt: waar komt die nou weer vandaan?!"

Nou dan lach ik in mezelf en denk ik: ja waar komen die blauwe plekken eigenlijk vandaan? Mijn zoontje heeft de benen vol met blauwe plekken, maar hij voetbalt, klimt, rent en valt regelmatig. 

Naar mijn weten loop ik vooral. Vallen is me trouwens laatst wel gebeurd. Schaamde me natuurlijk dood! Uit de auto, telefoon in de hand, even snel de winkel in en uit rennen. Maar ik zag dus mooi niet dat ijzeren lage bankje! Telefoon vliegt uit m'n hand, ik maak vreemde bewegingen om toch niet totaal met m'n muil voorover op de tegels te vallen, ondertussen hing ik half in de lucht en voor mijn gevoel ging het in slowmotion en keek ik in die slowmotion om me heen of er mensen liepen... Lag ik daar! Ik wist niet hoe snel ik moest opstaan, telefoon te pakken en 'snel' weer verder te lopen.
Maar o wat deed dat pijn! 

Dat werd dus een joekel van een blauwe plek op m'n knie en aan de binnenkant van mijn been. 

Maar goed, normaal val
Ik dus niet en toch zijn er onverklaarbare blauwe plekken her en der. 
Dank denk ik: stoot ik me dan zo vaak onbewust? Ik weet wel dat ik vaak erg onbenullig ben. 

Dit vind ik dus vaak zo leuk aan die plaatjes op Facebook. Ze zijn grappig, herkenbaar en je gaat dan mensen taggen want je weet, je bent niet de enige met die domme acties. Heerlijk is dat! Een beetje sarcasme is altijd fijn om het leven niet zo zwaar te maken. 











Geen opmerkingen: